Moly rám obrazu, 9 fotek Atmosphera créateur d'intérieurm zelená
Kód: 39432Související produkty
Detailní popis produktu
Rám na fotografie Moly, na 9 fotografií, barva zelená od francouzské značky Atmosphera je nejlepší produkt pro ty, kteří si cení nejen vzpomínek, ale také moderních a stylových dekorativních doplňků. Každý z rámů tvořících koláž byl vyroben z kvalitních materiálů. Rámky s oblíbenými fotografiemi jsou úžasným akcentem výzdoby každého bytu, protože kromě dekorativní funkce se ideálně hodí jako náladové připomenutí oblíbených chvil.
Fotografie jsou odedávna nedílnou součástí významných událostí. I přes uplynulé roky vytvářejí příležitost vrátit se vzpomínkami k tomu, co máme za sebou, bez ohledu na to, kolik času již uplynulo. Neobvyklá stylizace koláže na 100% dodá půvabu vašemu bytu. Nezáleží na tom, zda umístíte sadu rámů na fotografie v obývacím pokoji nebo ložnici, tento neobyčejný dekorativní prvek dodá půvab každé místnosti.
Péče o každý detail a preciznost, s jakou byl každý rám vytvořen, je zárukou úžasného efektu. Sadu rámů na fotografie zvlášť doporučujeme pro náročné zákazníky a pro ty, kteří si cení neotřelých a elegantních dekorativních prvků. To je ještě nejlepší a neotřelý nápad na dárek pro každého.
Vlastnosti produktu:
- rámky pocházejí z nejnovější kolekce od firmy Atmosphera,
- mohou být umístěny v jakémkoli vámi vybraném místě,
- obsahují skla z plastu,
- určené k zavěšení na zeď,
- koláž obsahuje 9 míst na fotografie,
- univerzální stylizace je zárukou, že rámy na fotografie jsou nadčasové.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Fotorámečky a fotoalba |
|---|---|
| EAN: | 5902973458268 |
| Kód produktu: | 39432 |
| Vzorek: | zelený |
| šířka (cm): | 45 |
| Dominantní barva: | zelený |
| Dominantní materiál: | plast |
| Počet míst na fotografie: | 9 |
| Velikost fotografie (cm): | 10x15 cm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
