Hodnocení obchodu
4,9
Průměrné hodnocení obchodu je 4,9 z 5 hvězdiček.
9837 hodnocení
5
9402x
4
192x
3
70x
2
22x
1
151x
Zanechte hodnocení
Výpis hodnocení
Při nákupu bylo jednou z možností placení do 14 dnů od doručení zboží přes firmu Twisto. Jak jsem si ověřila, bez přirážky. Osobně se mi tahle forma jeví jako výhodná pro zákazníka, zboží bylo skleněné a nebylo jisté, jak jej přepravce doručí. Zatím mi nepřišla od firmy Twisto žádná faktura.
Dobrý den,
děkujeme za Váš názor. Faktura Twisto byla vystavena po podučení a odzkoušení výrobku.
S přáním hezkého dne,
EMAKO
+ Všechno proběhlo v pořádku.
Dobrý den,
děkujeme Vám za názor, a těšíme se na další nakupování.
S pozdravem,
EMAKO
+ rychlost
Dobrý den,
děkujeme Vám za názor, a těšíme se na další nakupování.
S pozdravem,
EMAKO
Veľmi dobré
MS
Martina Svobodová
Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček.
|
7.4.2019
Spokojena
vše ok
Dobrý den,
děkujeme Vám za Váš názor.
S pozdravem,
EMAKO
Obal byl rozbit,ale jinak vše v pořádku.
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklou situaci. Doporučujeme vám podat reklamaci. Chtěli bychom vyřešit vaši záležitost.
Děkujeme Vám za Vás názor.
S pozdravem,
EMAKO
+ Rychlé vyřízení objednávky
Dobrý den,
děkujeme Vám za názor, a těšíme se na další nakupování.
S pozdravem a přejeme pěkný den,
EMAKO
+ Snad fairove jednani
+ Moznost zpetzaslani zbozi zdarma (kuryr hradi EMAKO)
- NETYKA SE OBCHODU: Uz 2x posilaji poskozene zbozi. Asi nekvalitni vyrobek. Takze porad resim reklamace. Snad priste uz dobry
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš názor. Všechny informace oznámíme výrobci.
S pozdravem,
EMAKO
sice bych doporučila známým ,internetové stránky pěkné. Výrobky stejné jako na obrázku. Ale skutečnost ,mě zklamala. Je to snad ještě menší,skřínka je opravdu na drobnosti ,nic moc těžkého. Ani na maličkou kytičku v květináči. Mě osobně nevyhovuje a vracím zpět
Dobrý den,
je nám líto, výrobek nesplnil Vaše požadavky. Ačkoli popis výrobku uvádí rozměry skřínky, která je na drobnosti, nikoli na objemnějsí předměty. Finanční prostředky Vám samozřejmě budou vráceny.
S přáním hezkého dne,
EMAKO
MS
Martina Svobodová
Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček.
|
26.3.2019
Spokojena
Od objednání, jsem zboží dostal až za 10 dní. Přitom bylo skladem. Slíbené doručení mělo být o 4 dny dříve. U jiné firmy zboží objednáno ve středu a doručeno v pátek.
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti týkající se termínem doručení Vámi objednaného zboží. Problém se vyskytl při expedici zboží. Postaráme se o to, aby se takové opoždění již neopakovalo.
S přáním hezkého dne,
EMAKO
Od objednání do doručení velice krátká doba
Dobrý den,
děkujeme, Váš názor je pro nás velmi důležitý.
S přáním hezkého dne,
EMAKO
+ pěkné zboží
Vážený zákazníku,
těší nás, že Vámi zakoupené zboží se Vám libí.
S pozdravem,
EMAKO
+ Bezvadný
Dobrý den,
děkujeme Vám za názor, a těšíme se na další nakupování.
S pozdravem,
EMAKO
Bezproblémový nákup, doporučuji a děkuji
+ Výhodou je zboží, které se mi líbilo
- Je třeba být kutil, abyste nekompletní zboží složili
- Příliš drahá doprava Českou poštou, upřednostňuji Zásilkovnu, která je levnější a daleko dostupnější než Česká pošta
V dodávce zboží chyběly šrouby, které jsem si na vlastní náklady a vlastními schopnostmi musela sehnat a uříznout (nestandardní velikost). Obchod mi na můj dotaz odepsal, že šrouby dodá, nestalo se tak a už se neozval. Zboží jsem vracet nechtěla, protože se mi výrobek líbil a protože jsem nechtěla platit další drahé poštovné. Už vím, kde příště nenakupovat.
Vážený zákazníku,
omlouváme se, že zboží zakoupené u nás nebylo kompletní. Samozřejmě chybějící šrouby jsme odeslali.
Se srdečným pozdravem,
zákaznický servis EMAKO
+ Velmi solidní jednání, dokonce i při reklamaci zboží rychlá výměna zboží, vše velmi korektní, mohu jen doporučit!!
Dobrý den,
děkujeme Vám za názor! Je pro nás velmi důležité, aby náš zákazník byl spokojen s nákupem.
S pozdravem,
EMAKO
Vadne zbozi a zadna reakce na reklamaci
Vážený zákazníku,
omlouváme se, že zboží zakoupené u nás se ukázalo jako nevhodné. Brzy zodpovíme na Váší reklamace.
Se srdečným pozdravem,
zákaznický servis EMAKO
MS
Martina Svobodová
Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček.
|
10.3.2019
Spokojenost
