Zákaznická podpora:420 234280918info@edaxo.cz

Hodnocení obchodu

Průměrné hodnocení obchodu je 4,9 z 5 hvězdiček. 9837 hodnocení
5
9402x
4
192x
3
70x
2
22x
1
151x

Zanechte hodnocení

Nevyplňujte toto pole:

Jak byste ohodnotili tento obchod? Vyberte hodnocení od 1 do 5 hvězdiček, kde 1 je nejhorší a 5 nejlepší.

Bezpečnostní kontrola

Výpis hodnocení

PV Avatar autora Patricie Věchtová Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček. | 26.5.2018
Avatar autora Hodnocení obchodu je 1 z 5 hvězdiček. | 25.5.2018
Obchod určitě nedoporučuji. Vůbec nekomunikují. Pokud jim napíšete email, na odpověď čekáte týden, telefon nezvedají vůbec. Zažila jsem si pěkné nervy. Expedice není v žádném případě do 2 dnů tak, jak uvádějí! Jediný pozitivum je, že zboží vůbec došlo a že po vrácení zboží mi NAŠTĚSTÍ rychle vrátili peníze. Už si tam nikdy nic neobjednám.
Avatar autora (Administrátor)
Vážený zákazníku,samozřejmě, toto není pro nás omluvou ale kvůli vážným problémům v našem systému a dovolené osoby zodpovědné za služby zákazníkům, se naše odpovědi na vaše e-maily dosti opozdily. Omlouváme se za zpoždění. Z důvodů, které jsme nemohli ovlivnit, jsme byli nuceni vypnout obsluhu po telefonu.
JS Avatar autora Jindra Soukup Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček. | 25.5.2018
SP Avatar autora Soňa Pařízková Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček. | 25.5.2018
Avatar autora Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček. | 25.5.2018
+ Spokojenost

Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za váš názor a budeme se těšit na váš příští nákup.
PD Avatar autora Petra Dostálová Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček. | 23.5.2018
Avatar autora Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček. | 21.5.2018
100% spokojenost
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za váš názor a budeme se těšit na váš příští nákup.
Avatar autora Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček. | 21.5.2018
rychlé dodání
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za váš názor a budeme se těšit na váš příští nákup.
Avatar autora Hodnocení obchodu je 2 z 5 hvězdiček. | 20.5.2018
- na zbozi jsem cekal tyden pricemz deklarovany byly 3 dny
- Na obrazku v eshopu zbozi vypadalo kavlitne a odolne, realita byla uplne jinde

Avatar autora (Administrátor)
Vážený zákazníku,samozřejmě, toto není pro nás omluvou ale kvůli vážným problémům v našem systému a dovolené osoby zodpovědné za služby zákazníkům, se naše odpovědi na vaše e-maily dosti opozdily. Velice se za to omlouváme. Doporučujeme vám podat reklamaci. Chtěli bychom vyřešit vaši záležitost.
Avatar autora Hodnocení obchodu je 1 z 5 hvězdiček. | 20.5.2018
- Po zaplaceni objednavky prisel email, ze musim doplatit za postovne, ktere melo byt zdarma. Kdyz jsem zadal vysvetleni, nedostalo se mi 5dnu odpovedi a pak bylo zbozi vyexpedovano bez dalsich problemu.
- Kvalita vyrobku take za moc nestala.

Avatar autora (Administrátor)
Vážení zákazníci, došlo k technické chybě. Omlouváme se za situaci. Kontaktujte nás prosím e-mailem. Pokud však produkt nesplňuje vaše očekávání, doporučujeme vám podat reklamace.
Avatar autora Hodnocení obchodu je 4 z 5 hvězdiček. | 20.5.2018
- Dodávka zboží trvala určitě dele déle než 48 hodin, jak uvádějí na svých stránkách. Musela jsem trochu reklamovat, ale komunikovali.

Avatar autora (Administrátor)
Vážený zákazníku,samozřejmě, toto není pro nás omluvou ale kvůli vážným problémům v našem systému a dovolené osoby zodpovědné za služby zákazníkům, se naše odpovědi na vaše e-maily dosti opozdily. Velice se za to omlouváme.
Avatar autora Hodnocení obchodu je 1 z 5 hvězdiček. | 19.5.2018
Po odsouhlasené objednávce si doúčtovali dopravu. Na mail nereagují, na telefon se nelze dovolat!
Avatar autora (Administrátor)
Vážený zákazníku,samozřejmě, toto není pro nás omluvou ale kvůli vážným problémům v našem systému a dovolené osoby zodpovědné za služby zákazníkům, se naše odpovědi na vaše e-maily dosti opozdily. Telefonní služba byla vyřazena kvůli nedostatku personálu. Velice se za to omlouváme.
MM Avatar autora Monika Mazurová Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček. | 18.5.2018
ŠC Avatar autora Štefan Clinciu Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček. | 18.5.2018
KH Avatar autora Kristýna Houžvičková Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček. | 17.5.2018
Avatar autora Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček. | 17.5.2018
+ Dobrá komunikace obchodu.
- Dlouhá doba dodání

I přes dlouhou dobu dodání doporučuji
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za váš názor a budeme se těšit na váš příští nákup.
E Avatar autora Emilie Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček. | 16.5.2018
S obchodem jsem spokojená - celkem rychlé dodání. Zboží je kvalitního provedení a bylo důkladně zabaleno. Doporučuji tento obchod všem.
Avatar autora Hodnocení obchodu je 0 z 5 hvězdiček. | 16.5.2018
Zbozi jsem objednala pred 14 dny,zaplatila bankovnim prevodem a nic mi nedoslo. Na e-maily nereaguji,telefon je vypnuty. Nedoporucuji tento obchod!
Avatar autora (Administrátor)
Vážený zákazníku,samozřejmě, toto není pro nás omluvou ale kvůli vážným problémům v našem systému a dovolené osoby zodpovědné za služby zákazníkům, se naše odpovědi na vaše e-maily dosti opozdily. Byli jsme nuceni vypnout telefonní službu kvůli nedostatku personálu. Velice se za to omlouváme. Jsme připraveni nahradit ztrátu způsobenou příliš dlouhou čekací dobou na balík.
Avatar autora Hodnocení obchodu je 1 z 5 hvězdiček. | 16.5.2018
Zboží sice dorazilo, ale nevypadalo tak, jako na prezentovaném obrázku. Proto jsme chtěli zboží vrátit nebo vyměnit. Nebylo možné se dovolat na telefonní číslo (buď nedostupné nebo to nikdo nebral), email se vrátil jako nedoručitelný a na druhý (pravděpodobně již dorazil) nikdo nereagoval. Velmi velmi špatná zkušenost. už nikdy více...
Avatar autora (Administrátor)
Vážený zákazníku,samozřejmě, toto není pro nás omluvou ale kvůli vážným problémům v našem systému a dovolené osoby zodpovědné za služby zákazníkům, se naše odpovědi na vaše e-maily dosti opozdily. Velice se za to omlouváme. Jsme připraveni nahradit ztrátu způsobenou příliš dlouhou čekací dobou na balík nebo výměnu poškozeného zboží. Doporučujeme vám podat reklamaci. Chtěli bychom vyřešit vaši záležitost.
Avatar autora Hodnocení obchodu je 1 z 5 hvězdiček. | 16.5.2018
- žádná komunikace při reklamaci a výměně zboží

Držák toaletního papíru jsem po e-mailové dohodě vrátila a zažádala o výměnu. Do této chvíle komunikace fungovala bez problémů. Momentálně bez jakékoliv komunikace, telefon nedostupný, nikdo neodpovídá už 14 dní na e-maily. Nemám ani zboží a ani vrácené peníze.
Avatar autora (Administrátor)
Vážený zákazníku,samozřejmě, toto není pro nás omluvou ale kvůli vážným problémům v našem systému a dovolené osoby zodpovědné za služby zákazníkům, se naše odpovědi na vaše e-maily dosti opozdily. Velice se za to omlouváme a co nejdříve vás budeme kontaktovat na e-mail. Jsme připraveni nahradit ztrátu způsobenou příliš dlouhou čekací nebo výměnu poškozeného zboží.

Ovládací prvky výpisu

9852 položek celkem
Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz.